Ledenvergadering 29 december 2023

dec 30, 2023 | Algemeen

Beste leden,

Afgelopen vrijdag 29 december heeft de algemene vergadering plaatsgevonden in onze moskee Ennour. Het bestuur vond het gepast om een ledenvergadering te organiseren voor het einde van 2023 en dit te laten plaatsvinden na het Isha gebed, wat ongewoon is. De opkomst was goed, echter had het bestuur gehoopt op meer jonge leden binnen onze gemeenschap. Al met al het was een geslaagde avond wat begon met een presentatie na het Isha gebed. In de presentatie is stilgestaan bij onderwerpen die zijn gerealiseerd en wat er verder nog op de planning staan. Een van de onderwerpen was het plaatsen van de zonnepanelen. Met de wil van Allah (swt) is dit in december afgerond en kunnen we spreken van een mooie stap vooruit in onze droom naar verduurzaming van onze moskee, Alhamdoelilah (alle lof zij aan Allah).

Na de ledenvergadering was het tijd voor een gezamelijke maaltijd en een thee/koffie moment, waarin mensen gezellig met elkaar van gedachten konden wisselen.

Het bestuur dankt alle aanwezigen en de vrijwilligers die hebben geholpen aan deze geslaagde avond! Djazakom Allaho khairan.

Het bestuur moskee Ennour Nijkerk

Social Media en RSS Feed

Inschrijven nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van updates, activiteiten en nieuwtjes, meld je aan voor onze nieuwsbrief:

Ramadan 2024

Start op 11 maart om 7:02 uur in de ochtend. Vanaf dit moment duurt dit nog:

Dag(en)

Uur(s)